guzelanne01_ Yagmurcmn yaşamadım canım kızımda Senin son haftaların geliyor bir doktoruna sor istersen
Aysutoper Yagmurcmn 35+2 aynı şekilde bende aynı durumdayım bugün sağlık ocağına rahimde kasilmayi sordum çok sık olursa doğum habercisi dedi
guzelanne01_ Yagmurcmn erken başlamış canım açılman Dediğim gibi önemli haftalardasın geçmiş olsun doktoruna mutlaka danış
AyFa1608 Yagmurcmn bana da 33+6 da 4 cm açılma dediler. Ertesi gün 4.5 dediler. Dün 3 cm e düşmüş açıklık dediler. Hastanede yatıyorum salmıyolar🤦
Yagmurcmn AyFa1608 ya benimde daha önce 1 cm dimbaşka doktor sadece yumuşama var dedi açılıp kapanırmı diyorum yok diyolar ben anlamadım gitti
AyFa1608 Yagmurcmn bende öyle ya valla arada salak gibi kaldım. Biri bakıyor açıklık azalmış diyor başka birine soruyorum açıklık kapanmaz diyor anlamadım gitti. Taburcu da etmiyolar doğum da yok hastanede yatıyorum boş boş
Yagmurcmn AyFa1608 haftan çok erken ya canım o yüzden sağlıklı gelsinlerde başka bişey istemiyorum ya
Yagmurcmn Cikoleyla bende resmen su döküyorum gidip geliyorum ama sancılar yalancı açılma çok az normal poliklinik muaynelerine devam et diyolar suyun kanaman ağrın olursa gel diyolar başkada bişey demiyolar