Benimde öyle sürekli düşük 8lere iniyo çok su içiyorum birde dinleniyorum 10a çıkıyo bazende bir anda yükseliyo 17-18 lere.
düşük tansiyon yükselir bir şekilde normale döner onda sıkıntı yok demişti doktorum yüksek tansiyon için gelirsn hemen demişti o zamanda serum yiyorum düzeliyo zaten. Düşük tansiyon için korkmayın o yüzden.
Çok düşüpte baş ağrım olduğunda falan parol içiyorum o da düzeltiyor 4 taneye kadar parola izin veriyorlar günlük.