Nurhan0634 kiz yok kestir gitsin sacmalamasinlar yaa 😂 ben esime kestirdim valla. Sacim zaten uzundu doguma kadar yerlere degecek herhalde dedim 🤣 kestirdim. Hicbir sey olmaz. Ya şoyle dusunun, (allah korusun) cocugunuza bir sey oldu,. Sebebini soruyorlar ve ne diyeceksiniz? Seeyyy sacimi kestimde ondan, mi? 😂😂 Ne bilimsel ne dinsel ne paranormal ne de ne bileyim artik hcbir yonden aciklamasi yok 🤣🤣