Benim 6 yıl bebeğim olmadı, tüp bebek yaptırdım. Tüp bebek sonucu beta sırayla 12 39 8 çıkmıştı başta pozitif sanıp çok sevindim sonradan yıkılmıştım kimyasal oldu tabi. Değer sıfıra düşünce kanama oluyor. Ama hiç üzülme kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik oluyor inşallah. 4 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım şok oldum çünkü hiç olmuyordu ne tedaviler gördüm. Çok şükür Rabbime 19.haftadayız. Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin ☺️🤲🏻