Bende dün doktora gittiğimde sordum ilaç alıyorum ona rağmen oluyor ama rahim kalınlaşınca damarlar daralıp birkaç damla kendini bırakabilir normal pıhtı ve kıpkırmızı olmadıkça gerek yok gelmene dedi haftaya kadar akıntı geçmezse tekrar soracağım doktora