melike098 Kizlar 37 haftalık olduk iki gündür bi enerji var sanki ustumde çok ağırlaşmıştım iki gundur bi hafiflik var internette doğum yaklaştıkça oluyir yazıyor gercek mi bu yaşayan var mı