kadr3 34+1 erkek , sizce hangi haftada doğrurum 🤔 ben 38 haftalikta diye düşünüyorum yani 21 Nisan da fln sizce ? Erkek bebekler erken mi geç mi doğar ?
nacik0015 kadr3 dün 34+3 tük akşam 20.00 gibi suyum açıldı hemen doktorumu aradım gelin oyalanmadan dedi 21.00 da sezeryana girsin 21.14 te de oğlum kucağımdayfı çok Şükrü binlerce kez şükür kilosu 2100 gr çok küçük ama durumu iyi maşallah subhanallah yani zamanı gelince koz erkek beklemiyor güya erkek geç doğar derler