elifecem8 Merhaba, ilk 3 ayda balık yediniz mi ya da yiyor musunuz ? Çay-kahve alışkanlığınız bu süreçte nasıl ? ☺️
DeustchBurcu elifecem8 kısıtlama kendini, özellikle yağlı balıklar bebişin gelişimi için çok faydalı. Çay kahveyi de abartmadan tüket🌸
Aytekinnn elifecem8 merhaba, balık, tavuk eti yiyemiyorum. Kokusu bile bulantı veriyor. Çay,kahve çok içemiyorum. Bol bol su içiyorum
Beggg elifecem8 ben bir kere yiyebildim balık,doktorum yüzey balığı olsun dip balığı asla olmasın dedi buna dikkat edin sizde. Doktorum çay ve kahveyi yasakladı ama bazen çok açık çay içiyorum topluluklarda o da bir bardak zaten çok sevmiyorum
_tuuggcce_ Ben çok balık tüketmiyorum. Ama benim doktorum en çok somon balığını önerdi. Sonrasında Dardanel ton zeytinyağlı olanı sağlıklı bunu tüket dedi
Aytekinnn elifecem8 çok sevdiyin yemekleri ye. Üzülme. Bol bol meyve, sebze ye. Yoğurt ,süd, su iç. İştah açıcı şeyler ye.
Bsrcip Kızlar zargana balığı 1 kere de olsa yemek gerekiyormuş. Hamileyken veya bebek küçükken özellikle. Biraz pahalı ama en az bir kere yemek yeterli olur