Mucize18 aynen öyle bende dedik zaten o zaman seslenmezsiniz gelmeyiz gelmezsiniz benim çocuğum isim koyarken size mi soracaktım dedim benim annem hep böyle 8 aylık hamileyim bir kere bile nasilsın nasıl gidiyor neler yaptın eksiklerin var mı falan demedi oğlumun ultrason fotoğrafını atıyorum yorum bile yapmıyorlar ne diyeceğiz diyorlar doğuma yanıma gelecek çok kalamam ilk kaynanan gelsin ben uzun süre duramam yani öyleyse hiç gelme daha iyi