Aytekinnn Merhabalar. Çok merak etdiyim bişey var. Anneler karnında bebeyinin kalp atışını hiss ede bilirmi? Farkı yok erken haftalar, sonrakı haftalar. Sakin uzanınca. Ben hiss etdiyimi sanıyorum bazen.
neanladinyurdagull Aytekinnn gebeliğimin başlarında hissettiğimi düşünüyordum pıt pıt diye ama sonra imkansız olduğunu anladım lakin son haftada gerçekten hissediyorum diyebilirdim
Mummumlilo Haftadan itibaren elim karnıma kulağını dayadığında kalp atışını duyduğunu söylüyordu. Şimdi 16. Haftadayım karnımdaki hareketini duyuyor suyun içinde sürekli hareket sesi geliyor diyor.
Melekkkkkygt cok hizli atiyor ama 32 gibi sirt ustu yatip bakinca bence gozukuyor gözle .boyle sizin nefes almanizdan bagimsiz karniniz inip kalkiyor pit pit . Hatta ben hareket etmeyince süpelenince bakiyorum hemn