agustosboceklerim2 fizikcianne özelde ayline gidiyordum devlette Emre Merter Mart a gidiyordum şuan ikisi de yerlerinde yok Dr. Emre Merter Mart Özel klinik açmış kendine Aylin özelden gitmiş ama nerde bilmiyorum
Fbmm fizikcianne devlette Alihan tigliya gidiyorum 2. Cocugumuda orda doğurmuştum 3. Şuan gayet memnunum kendisinden , ☺️
fizikcianne agustosboceklerim2 evet suan Emre beye gidiyorum. Memnumun ama randevular çok dolu oluyor. Çalışan biri olarak Emre beye ayarlamak zor oluyor ama Emre beye devam edeceğim sanırım