11 hafta oldu bugün tam, mide bulantım yok,göğüs hassasiyetim yol denecek kadar az sol kasığımda düzenli bi sancı var doktora gitmek için 2 gün var daha o kadar gözümde büyüyo ki insan korkunca zaman geçmek bilmiyo resmen. Bir de sürekli ultrasona girmek bebek için sakıncalı mıdır bilginiz var mı?