Melisasak145 iclaaall13 1 yıla 40 gün rapor hakkın olduğu için 40 gün rapor alıp çıkabilirsin ben öyle yaptım 40 günün sonuna doğum iznim başladı yani yilbasinda işten ayrildim Şubat 14 analık izni başladı
iclaaall13 Grkmdnz tek hekimin 40 gün yazma hakkı var peş peşe bir hastaya diye biliyorum benim bir tanıdığım farklı doktorlara giderek 3 ay boyunca rapor almıştı mümkünnyani bir sınırı yok
Melisasak145 iclaaall13 hayır 10 + 10 + 10 + 10 şeklinde alabildik zor oldu baya her 10gunde bir 250 TL para verip aldık raporu malesef