elanurkartaal Merhaba kizlar benim adetime 3 gün var bu sabah test yaptim ve bu sekilde cikti kücük olan test de net de digerinde inceceik bi cizgi var bilemedim bi bakarmisiniz pozitif mi ?
fizikcianne elanurkartaal pozitif canım. Saglıklı gebelik mi olduğunu anlamak için 2 günde bir kan ver 2 katı artması gerekir
elanurkartaal fizikcianne 🥰 insl öyledir kimyasal yasadim 1-2 kere o yüzden pek sevinemiyorum buda öyledir diye adet günümde test yapicam koyulasirsa gidicem kan testi icin