mirzamira Bankada çalışan veya sağlık güvencesi bankadan karsilananlar doğum ücretleri konusunda bilginiz var mı? Ekstralar çıkıyor mu
oykuannesi Evet canm ben bankacıyım. Banka dogumu karsılıyo ama bazı hastaneler özel oda talep edersen ekstra ücret talep ediyolar. Hastanelere göre değişiyor ya dogum paketlerini bankanın karsıladıgı tutar dogrultusunda secebilirsin ekstra ödemek istemezsen
mirzamira oykuannesi hangi banka sizin? Bizim ziraat bankası acaba karşılıyormu özel hastanelerin ücretlerni
oykuannesi mirzamira enson tzhemsan gönderdiği mailde yazıyordu ödenekler notmal dogum 3600 sezaryan 4200 ödüyor
Kbrmrt oykuannesi Doktorun reçeteye yazdığı mama ücretini de karşılıuormuş bu konuda bilginiz var mı? Bir de süt parası ya da doğum parası almaya hakkımız olur mu acaba? Ben çalışmayan eşim.
oykuannesi Kbrmrt Anlaşmalı eczanelerden ücretsiz alıyoruz ama mama giriyormu içine bilmiyorum mevzuata bi bakayım. Siz bankacımısınız eşiniz mi bankacı
oykuannesi mirzamira karsılar canım eşinizin üstünden bakılıyorsunuz sonucta kart cıkartmıstr sizede. Ama yinede tam mevzuatta eşler için ne yazıyo bilmiyorum eşiniz vakıfa bi sorsun ☺️