Deletedmom_85 Çorba, etli nohut, pirinç pilavı, cacık, ortaya salata, havuç tarator Eltimlere bu menü insan olana cok bile sanki? Ne dersiniz? Menünün absürtlüğü bilinçli bu arada yeterli mi değil mi yine insanlıktan sizede sorayım dedim nihayetinde oruçluyuz :)
kahvesever__ Deletedmom_85 çok bille benim eltim gil geldin de sadece makarna yapıyorum iyilik yaramıyor çünkü 😏
butterfly35 Deletedmom_85 gayet yeterli bir menü gelirken onlarda tatlı getiriversin çayın yanına yensin bitti gitti miss gibi iftar :)
Kiraz53 Deletedmom_85 valla kendi eltim gelse değer derdim çünkü eltim çok iyi insan 😍😍 feda olsun ona bide baklava alırdım ona
cokkasmabeabi Deletedmom_85 çok değil mi 😬 nasıl yeniyor bu kadar çeşit ben çorbayı içerken doyuyorum
Deletedmom_85 kahvesever__ eltim görümcemlerle sorunum yok biliyorsunuzdur belki kuşum. Ama bugün cinlendim artık eşime dedim sen yapacaksın yemekleri. Makarna da yaparım da işte marifetli muti ünvanınımdan ödün vermek istemedim.
Deletedmom_85 Kiraz53 benim eltimde iyidir koca forum bilir eltimle görümcemle hiçbir derdim yok. Ama bir konuya cinlendim o yüzden sonucu bu oldu
Prenses_annesi3 Kiraz53 vala o kadar emin konuşma derim benim eltim çok iyi biri diyordum sonra altından neler çıktı neler 🙄
kahvesever__ Deletedmom_85 ben eşimin ailesinden hiç kimseyi sevmem onlarda beni sevmez 😂o yüzden herkese hak etti gibi davranıyorum 😋😂
Deletedmom_85 cokkasmabeabi çok değil mi? Menü olarak zaten çok insan olana hayli hayli çok dimi haklısın canım
kahvesever__ Deletedmom_85 evet bana kısır diyen arkamdan şerfesiz diyen bir insan asla yapmam makarna da yapmam da işte eşimin hatırı içim 😏
kahvesever__ Deletedmom_85 diyom ya eşim için geçen dedim telefonda evime gelmeyin diye küsmüşler hasbalar 😂
Kiraz53 kahvesever__ öyle ha diyince çocuk oluyormuymus sipariş mi bu ne zaman nasibi varsa o zaman gelir