Mavidunyamm [silindi] çok rahat bir sutyene benziyor. Bende böyle balensiz penye sütyen kullanıyorum. 6 aydır emziriyorum bir sıkıntı olmadı gayett rhaat
[silindi] Bu sütyen nasıl çok rahat görünüyor ama kıyafetleri giyince sünepe gibi mi durur hiç böyle bi şey kullanmadım
Mavidunyamm [silindi] kaç beden takıyorsun. Mesela benim göğüslerim büyük oldugu için toparlayıcı şeklinde aldım ben. Birde emzirince meme ucu çıkıyor ya bunlar belli ediyor. 🙈
Mavidunyamm [silindi] kazak giyince belli olmuyor ama yazın belli olur maalesef. Ama göğüs pedi takarsan önüne bence belli olmaz.