Anneolmak188 Kızlar 35+4 deyim şuan lavaboya gittim afedersiniz idrardan sonra peçeteyle sildim bembeyaz sümükümsü bişey geldi
gzl_2320 Anneolmak188 nişan mı bilemiyorum ben 31+4 üm bende bayadır oluyor beyaz sümüksü akıntı az az geliyor
gzl_2320 Anneolmak188 nişan bildiğim kadarıyla 1 ya da 2 kez gelir rengi de kahverengi yada hafif kan rengi falan olur buralardan okuduğun kadarıyla. Benim akıntım normal akıntı hamilelikte beyaz veya şeffaf sümüksü akıntılar normaldir
Anneolmak188 Esra_57 NarminF Rabia_53 gzl_2320 2prensannesi16 Kızlar doktor yazdı kan ya da su gelmediyse ağrıda yoksa sorun yapmamalıymışız ama varsa doktora muhakkak muayene olmak lazımmış
Esra_57 Anneolmak188 ay sorsan ne güzel olur sonra da bizi bilgilendirsen benimde 2 gündür yeni başladı erken doğum riskim var 4 cm açıklık 36+2 deyim nişan değil sanırım ama korkmalımıyım bilmiyorum