ayse_65 Doktorunuz en uygun cevabi veriyor,32 de bebeğimin kilosuna iyi tutabilirsin dedi her gün değil 1 gün ara ile tutacağımı söyledim yeterli beslenme ve su tüketimi sorun olmaz dedi,sonra ufak bir tansiyon sorunum çıktı tavsiye etmiyorum dedi. :) ama en iyi insan kendini tanır tansiyon düşüklügü sebebimi buldum,dün tuttum oruç,bugün de niyetlendim şimdilik iyi gidiyor bakalım yarın da tutar pazartesi 1 gün ara vermeyi düşünüyorum. Ama zorunlu bir şey yok eğer çelişkide kalıyorsanız tutmayın.