ayseeray1 Merhabalar 29 haftalık gebeyim, karnım çok gergin ,catlayacakmis gibi,sizde de oldu mu ne yapmalıyım..
guzelanne01_ ayseeray1 benimde öyle canım 26 haftalığım ben en başından beri öyleyim sadece ılık duş ve uzanmak rahatlatıyor Birde soda içiyorum sadece rahatlatıyor
Sebilee Bende 27+4 deyim aynı şekilde gerilmekten zor yatıyorum diyebilirim ama kremlerden başka bi çözümü var mı bilmiyorum 🥲
ayseeray1 Canım magnezyum biraz rahatlattı sanki,bide ebe bebek yada zeytin yağı sür dedi,dustan sonra,agriyinca aklıma geldi..