Biranneninumudu Sizi üzmek istemem ama psikolojik olarak hiç içmemiş gibi olmak biraz zor. 2 3 sene geçmesi lazım bence öyle hissetmek için. Ama sigarayı bırakmak inanın hiç zor değil. Ben ilk bırakışımda ilk bir hafta çok zorlandım ama psikolojik olarak yine. Kafanızı nasıl programlarsanız onu yaparsınız. İçmeyecem derseniz içmezsiniz. Ama en ufak bi tereddütünüz varsa kendinize bi bahane bulup içersiniz. Bir kerede bırakmak en doğrusu. Ben de sizin gibi rahat hamile kalabilmek için bırakmıştım 7 ay bırakıp sonunda tekrar başladım…sonra sürpriz bir şekilde hamile kaldığımı öğrendim ve ikinci bırakışım o kadar kolay oldu ki sadece iki gün zorlandım hala içmiyorum içmem de. Bebeğime bu zehri veremem❤️ siz de bu kararı vermiş gibisiniz yapabilirsiniz asla korkmayın endişelerinizin yersiz olduğunu, sigarayı bırakmanın aslında zor olmadığını zamanla göreceksiniz. İnsanların konusunu açmaya bile cesaret edemediği şeyi yapıyorsunuz kendinizle gurur duyun❤️