Merhabalar bilgi sahibi olan anneler veya aynı durumu yaşayan anneler bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Benim bebeğimin kilo alımı gayet iyi gidiyordu 32 hafta sonlarında gittiğimde kilosu 2.300 dü doktor 10 gün sonraya tekrar randevu oluşturduğu gittiğimde bebeğim hiç kilo almamıştı aynıydı çok şaşırdım ve oldukça korktum bu konuda ne düşünüyorsunuz endişelenmeli miyim? Beslenmemle alakası yok onu söyleyim çünkü gayet iyi besleniyorum hatta bebeğimin kilosu ondan iyi diye seviniyorum neden 10 günde kilo almamış olabilir böyle bişey yaşayan oldu mu?