NefesimAysl Mrb kızlar 13 haftalık hamileyim cinsiyeti kız hissediyordum kesinde emindim bu gün doktor küçük belli değil ama erkeğe benziyor dedi kordonda olabilir emin değilim dedi 🤔Allah herkese nasip etsinde gönlümden halen kız geçiyor değişirmi acaba?
Merveee277 NefesimAysl iyide kordonla o ayırt edilmez mi bir doktor tarafından 🤔 banada 12.haftamdayım %70 kız dedi bakalım değişir mi
Myhoney NefesimAysl bnde hep erkek hissettim.12. Haftamda kız oldugunu öğrendim.değişmedi .gönlümden geçende kızdı çok şükür 🙏
NefesimAysl Merveee277 bilmiyorum cnm kız hissediyordum cok emindim şaşırdım baya 16. Haftada tekrar gidicem
Melekturkann Bizde dün gittik doktorumuz kız gördüm dedi ama işte tam olarak kesin değil ama kız gördüm dedi. 13+3üz şuan rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin öncelikle en baş istediğim ve elbette hepimizin isteği bu🙏🏻♥️
NefesimAysl Melekturkann ben de 13+3m cnm aynıyız 😅ben kız bekliyordum erkeğe benzetti tabiki önceliğimiz sağlıklı olması
Burjucan Ben anlamıyorum bazı doktorlar 12. Haftaya çok erken diyorlar kimileri de 12. Haftada kesin diye tahminlerde bulunuyor ve değişmiyor dedikleri gibi de çıkıyor yani biraz doktorun tecrübesiyle alakalı olduğunu düşünüyorum bu işin