semadrd bak sana şunu söyleyim saçların kötü durmuyor gerçekten ben açıkcası çok zıt bi renk bekliyodum bide çiğ bi sarı bekliyodum ama saçların gayet iyi
Tavsiyem bişe yapmaman
Doğal boya dediğim gibi hiç kullanmadım ama başkasına uyguladım
Doğal boya normal boya gibi istenilen rengi vermez
Hangi boya olursa olsun açıcı olmadan sarıda tutmaz
Eğer şuan bi işlem yaparsan
1)sarılarının tonu bozulur
2) doğumdan sonra eski haline canlı sarıya dönmeye çalıştığında oriel girer açıcı girer yani ve saçlarını %50 kaybedersin
Bu arada bunu aktif sadece sarı saç kullanıcı ve uygulayan olarak söylüyorum😂 uyarımı dikkate almanda fayda var tatlım