6+3 günlük hamileyim ben 7 haftalık sanıyordum son adet tarihine göre ama doktorumun vajinal ultrasyonla hesabına göre 6 haftalık şuanda benim bulantı karnımın seğirmesi falan gibi belirtim yok herhangi bireyden tiksinmiyorum herkes bunları soruyor ama bende hiçbiri yok ve adetim göre 7 hafta ultrasyona göre 6 hafta oluşu Bi sorun teşkil eder mi doktorum etmediğini benim yumurtlama günümü bildiğini söyledi ama korkuyorum