Bugün 11.gunum kontrole geldim büyüyor dedi yumurtaların pazartesiye daha da büyür ve catlama kaçmasın diye de otrivile yazdı yarın akşam 10da vurul dedi pazartesi yine kontrol salı da asilama yaparız dedi. İlk tedavim bu benim inşallah güzel sonuçlar verir şu mübarek günlerde umutluyum