Bende de yeni yaptırdım kan değerlerim riskli çıktı iki çeşit tahlil yöntemi sundular biri özel çok pahalı yurtdışına kan gidicek diye diğeri ücretsiz ama bebeği kaybedebilirsin dediler oda anne karnından bebekten sıvı alımı. Ben Allah’a bıraktım hayırlısını versin diye tahlil yaptırmayacağım. Öyle de olsa nasıl olsa bebeğimi aldırıcak halim yok. Dua ediyorum sadece ama anlıyorum senide sıkma canını yanılma payı çok oluyormuş o testlerde