Selam kızlar. 26 haftalık gebeyim geçen hafta çocuğumun kalp rahatsızlığı olduğunu öğrendim ve midesininde olmadığını söylediler. Kalbinde 1 sorun yok 3 sorun var ve dün araştırma hastanesindeki perinatoloji doktoru aldırmamı söyledi doğsa bile %1 ihtimal çok zor çocuğa da kendinede eziyet çektirirsin dedi. Günahından da çok korkuyorum pazartesi günü tekrar perinatolojiye gidicem o da aldır derse ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun kızlar dertleşmeye ihtiyacım var. 1 haftadır gözümün yaşı kurumuyor.