Caglakryl canım ben 36+2 de sancilandim hastaneye gittim bana çatı muayenesi yapmak istediler doktorumu aradım kesinlikle yaptırma dedi dayanabiliyorsan yarını bekle dedi çocuk eğer döndüyse ve doğum yakınsa huylaniyormus ve doğum pozisyonundan çıkıyormuş 37+4 deyim hala çatı muayenesi yapılmadı doktorum bebek dönmüş gerek yok çatı muayenesine dedi sadece ultrosanla pelvis kemiğine bakacağım dedi