1Evrem 29 haftalığım 1.kg 315 gram dedi, çıkan kg ya göre 28+4 Müş, dikkat et beslenmene dedi haftaya tekrar çağırdı. Strese soktu beni.
Yaseminkadir Merhaba bende 26 haftalık iken gittim kilosunu soylemedi ama kağıtta 962+144 Gr yazıyor boş.ac.fl olarak anlamadim
dmtturan Mhtpkts İki farklı hastahane de kilosu az biri haftaya yine gel takip edelim dedi. Diğer düzenli gittim dr haftada iki nts bir de ultrasona gel dedi 3 hafta geride görünüyor dedi son adet tarihin yanlış olabilir mi dedi bilmiyorum dedim. Onun kilo alabileceği şeyleri de yiyorum bilemiyorum plesenta kan akışı herşeyi iyi aslında
Nazarfirat dmtturan bana da dedi doktor sağlıklı olsun da doktor pek dert et demedi sorun bulmadı kafana takıyor insan ama sağlıkla kucağımıza alalım da cnm
dmtturan elifcicek_07 Banada eğitim araştırmada 1650 civarı dedi normal devlette 1500 gr dedi geriden geliyormuşuz
Mrvctn 1aysenurrr bizim de 28 970 gram ama normal dedi doktor, bir de kilo boy vs karşılaştırma kimseyle diye kızdı 🙈
Elvanmirza Mrvctn banada 26 haftada 1088 grm 38 cm haftasına göre önde gidiyor demişti bencede karşılaştırma yapmak çok yanlış
incitanesi__ 25+4 üm şuan 966 gram 35 cm minik lokumum ve doktor normal dedi 1 hafta ileriden gidiyo 26+3 e uyumlu aslında 🥹🤰
Gamzecetin 30 haftada 1600 gramdı şuan 31+2 deyiz bana az gibi geldi bu haftalarda çoğu kişinin 1800-2000 kg olduğunu okudum ama doktorum normal dedi
Mysterons Merve_budak38 merhaba, benim de açlık şekerim 95 100 arası çıkıyordu ve endokrin doktorum insülin iğnesine başlattı. İlk etapta diyet yaptım fakat pek başarılı olamayınca insülin iğnesine başladık