Yareneylul Mrb kızlar bişey sormak istiyorum 5+3 günlük hamileyim şimdi hamilelikte göğüsler şişer çok ağrır derler benim sadece uçlarda ağrı var ama şişmedi yumuşak bu normal bi durum mu sizinde öyle oldumu
Kafi Yareneylul benim göğüs ucu hassasiyeti ile başladı şuan 6+3 olduk komple göğüslerim ağrıyor baya hassas
yasemin1622 Yareneylul normal 22 haftalık hamileyim göğüs dolgunluğu hassasiyet nerdeyse hiç yaşamadım diyebilirim
merve_bulut Benim önce uç kısımları koyulaştı sonra büyüdü sonra göğüsümün etrafında damarlar belirginleşmeye başladı canım. Ama arkadaşımda sadece göğsünde sızı olmuştu
yasemin1622 Yareneylul 7. haftaya kadar çok bi belirtim olmadı hafif kasık ağrıları sadece 7. haftadan sonra bulantı kusma sürekli uyku hali halsizlik koku hassasiyeti başladı
Yareneylul yasemin1622 ben sanırlm çok acele ediyorum yani bi belirti. Olmayınca bi terslikmi var diye düşünmeden duramıyorum bunun sebebi düşükler sanırım
Nurca1 Yareneylul bende aynıyım şuan 4 haftalık sadece göğüslerim şişti ve kasık ağrım oluyor arada millet midem bulaniyor falan diyor hiç biri yok bende
yasemin1622 Tugce_acrr45 koku hassasiyeti bulantı hala devam ediyo ama ilk zamanlara göre çok hafifledi prilam kullanıyorum onu kullanmazsam kusma yine oluyo kasık ağrısıda ara ara oluyo tabi bebek büyümeye devam ettiği için
Elitopatra25 Yareneylul zaman gectikce daha hassaslasip daha büyüyecek herkeste aynı olmayabilir bende 5hftalikken baya hassaslasma vardı 7ye kadar sürdü şuan 9hftlik oldum az var uçlarında hassaslık