fizikcianne Kızlar daha 5 haftalık hamileyim gittiğim başladığım doktorun randevuları çok dolu oluyor 2-3 hafta sonrası bile zor yer bulunuyor. Bende çalıştığım için pek uymuyor. Acaba değiştirsem mi. Sizin nasıl?
Greenmomy fizikcianne benim doktorum da çok yoğun. Muayeneye gittiğimde bir sonraki muayene için randevu alıyorum. Ama acil bişey olursa nasıl ulaşacağım bilmiyorum. Doktorumdan çok memnun olduğum için değiştirmiyorum 🌸
Hasret99 fizikcianne bende özele gidiyorum randevu sistemlerini bir hafta önceden açıyorlar benim doktorumda yoğun gece 12 den sonra henüz yenilenmemiş oluyor ama saba erkenden alrmla kalkıp randevu alıyorum sende öyle yap canım