Merveilgaz Zehrabasol ben daha kesin ogrenemedim. 4d ultrasonla bakti doktorum 12 erkek dedi 16 kiz dedi. Bilemiyorum o emindi ama ben degilim daha
Agg0207 Zehrabasol ilkini 18. Haftalarda öğrendim bu hamileliğimi bilmiyorum daha ama merak ediyor insan .ilk hamileligimde erkek demişti 13. Haftada kordon girmiş bacak arasına sonradan kız olduğunu anlamistik sizin kız mı erkek mi
irembasoglu37 Zehrabasol 11+4 de kız dendi sonra 16+6 da erkek dendi emin olmak için yine sordum 19+0da erkek dendi 😂
Hasret99 Agg0207 bilgilendirme için çok saol canım heyecanlıyız çok ve bir an önce öğrenmek istiyoruz 😍❤️
tkgziremmy06 AnnesiyimM53 en son 70.3 tu suan farklı parametrelere bakıyorlar ayak kollar uzadığı icin
Zehrabasol Haftada yüzde 99 kiz dedi kordon vardı bizimde zar zor gördü,en son gittiğimde kesin kız dedi ilk bebisimiz💟☺️