25 gün önce doğum yaptım depremden dolayı bebeğim erken doğdu çok ani bi doğum oldu 36+2 de geldi oğlum çok çok kötü bir doğum oldu ilk doğumum da prensesler gibi hemen ayağa kalkan ben 2. Doğumda 1 hafta belimi doğrultamadım araştırma hastanesinde yaptım doğumu ve tam 5 kez karnıma bastırdılar en sonunda yeter diye hıçkıra hıçkıra ağladım göbeğim falan kalmadı tamam ama hala ağrılarım devam ediyor ilk doğumum hiç böyle değildi üstelik dikişlerim değil karnımın içi ağrıyor resmen benimle aynı doğum yapmış kardeşlerim siz nasılsınız ağrılarınız benim gibimi ?