Ozgecim Kullanıp memnun kaldığınız biberon emzik marka modelini yazar mısınız ve kaç tane lazım oluyor bilgi verirmisiniz kizlar
Nurdan11_ Ozgecim Philips avent yenidoğan küçük şişe olanlardan çok memnun herkes. Bende büyük boyu var küçük boyunu da alacağım inşallah
tubimom Ozgecim awent en iyisi bence emzikleride çok iyi bide Chicco iyi diye biliyorum ben kızımda awent kullandım memnundum