Omerin-annesi
Kuzenimin arkadaşı bölümü bitirdi üniversitesini okudu şuan okul öncesi öğretmeni olarak görev yapıyor.
Açık öğretimde şuan dersleri çok zor psikoloji vs bire bir ders almadan zorlanacak şekilde.
Alan olarak lisede okuyup , üniversitede de bu şekilde devam edersen öğretmenlik okursan yani önün açık olur
Sadece lise de alan olarak mezun olursan lise mezunu kreş vs iş imkanın olmaz