cikitamuz benim de 1 hafta önden gidiyordu. Boyu ve kilosu. Ama o kadar panik bir yapım var ki anlatamam. Okul yıllarım, sınav süreçlerim hep böyle geçti. Ehliyet sınavında bile insan uykusuz kalır mı kalıyorum işte. Hani şaka değil. Çok yoruluyorum ama elimde değil.