momlife_7 Merhabalar bazen kasığıma bişey batıyor gibi oluyor sancı giriyor gibi oluyor ama sonra hemen geçiyor bazen bacağım çekiliyor benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba?
gggb momlife_7 yalancı sancı olabilir , bende de aynısı oluyor dün kontrolüm vardı rahim kendini hazırlıyormuş 32+5 haftalığım bende
Figosto momlife_7 bende aynı şeyleri yaşadık şuan 35 teyim hala.yasiyoeum.sanci değil tam anlamıyla onun adı bebek hareketlerinin vücut sinir ve kaslarına yaptığı baskı canım. Artık agirlasiyor bebek ve bunu hissetmeye başladın bazı pozisyonlarda bacak iç kaslarına denk gelir bu yüzden .
selinsmother momlife_7 belki bir kaç güne geçer 🤷♀️ Benimde dün nişana benzer bişey geldi erken ama her an beklemeliyiz 😂
meva_asil_moms selinsmother siz kaç haftaliksiniz benim 31+4 sırtımda karnım da kaşık bölgesine sancı giriyor sonra geçiyor kızımda 36+1 de suyum gelmişti
meva_asil_moms selinsmother aynen öyle oluyor kızda sancim vs yoktu kontrolün ertesi günü suyum geldi makat gelişi+tup bebrkti sezaryen oldum buda 38 39 haftalarda sezaryen olacak Allah nasip ederse kızım gibi erken gelmez ise
glsm4137 33 haftalığız bizde çok ayakta durduğumda benimde dediğiniz gibi oluyor sonra geçiyor ara ara baskı hissediyorum artık normal galiba bunlar uykuya dalmakta çok zorlanıyorum