gzdyrdkl71 Merhaba canlar 9+5 im sabah kalkinca gerindigimde karnimda sadece bi gerinme oluyo sanki bebek yer degistiyomus gibi su ictigimizde karnimiz oynarya sagdan sola gecer oyle oluyor sabahlari olan bu durum neyden kaynakli hic anlamadim yasayan varmi ?
NisaSevgili gzdyrdkl71 hareket için henüz erken diye biliyorum ama yine de olabilir mi acaba diye düşündüm 😃
Portredekitirtil gzdyrdkl71 daha çok erken canım 3. Gebeliğim 16+5 haftalık çok minik minik hissediyorum ama yinede şüpheliyim bağırsak hareketi mi diye
gzdyrdkl71 NisaSevgili bende erken diyorum ama o sabah olan olayi anlamadim sadece sabahlari oluyor sanki dönüyormus gibi hissediyorum icerde 🤷🏻♀️