_Nur_1818
Öncelikle geçmiş olsun
Ben uyuz geçirdiğim de gebe değildim farkına varamadım 1 ay çektim her yerim yara içerisinde kaldı , cilt doktoruna gittiğim de uyuz olduğumu söyledi karışım krem ve losyon verdi.
Losyon ev halkına geçmemesi için onların kullanacağı kremdi
Karışım kremi ise ben kullandım 3 gün üst üste boynumdan aşağıya her yerime sürdüm tırnak araları ,göbek üstü , genital olarak özellikle orada ürüyor uyuz 4. Gün yıkandım benim 1 hafta içerisinde geçti tamamen kurtuldum.
Şunları yaptım hergün çarşaf değiştirdim , kıyafet değiştirdim 90-60° yıkattırdım , ütüledim , yıkanmayan ürünleri ise çöp poşetine koydum ağzı kapalı şekilde 1 hafta beklettim, her gün çamaşır suyu sirke ile paspas ettim evi , koltukları sildim , arabanın içini koltuklarını sildim.
Çay ağacı yağı ile kaşınan yerlerimi ovaladım , beyaz sirke sürdüm , çay ağacı sabunu ile duşta iyice çitilendim.
Kaşındığı an hemen beyaz sirke veya çay ağacağı yağı bastım.
Bu şekilde 1 haftada kurtuldum ben ve eşime dahi geçmedi kwelland losyon kullandım eşime boynundan aşağıya her yerine sürdük beraber yatmaya devam ettik fakat geçmedi çok şükür.
Bu şekilde 1 hafta içerisinde tamamen kurtuldum eşimin memleketindeydim o süreçte alerji oldum zannettim ama 1 ay o illeti çektim Allah’tan kimseye bulaştırmadım çok şaşkınım normalde uyuzlu birinin oturduğu yere oturulsa hemen bulaşır
Allah’ım acıdı beni vallahi
Aile hekim doktorum gece kaşıntım çok oluyor diye
Kaşıntımı dindirmek için de hap verdi doktora bunu da danışabilirsin bir de metrin losyon verdi