gizemgb Canım benimde yumurta rezervim azdı..amh testi sonucum 0.58 di.Eşiminde sperm sayısı düşüktü.8 ay denedik olmadı😞Yaşımda 30..Dr istersen dene ama riske atmanı önermem çünkü rezerv gittikçe düşer yükselmez dedi😞Tüp bebek yaptırmaya karar verdik ve tedaviyle sadece 3 yumurtam toplandı ve 1 tanesi döllendi,Fazla olsaydı dondurmak istemiştim..Çok şükür oğluşum tutundu şimdi 19+3 olduk 🙏Allah nasip ederse olur yoksa hepsi boş canım aynen dediğin gibi 👍Şimdi de Allahım sağlıklı hayırlı zamanında doğum nasip etsin hepimize inşallah 🙏