Yagmurr1 Merhaba şarjlı dikey süpürge arayışındayım var mj memnun kaldığınız ürünler Dyson v15 istiyorum ama çok pahalı hadi aldık diyelim bozulsa parçaları da çok pahalıdır onun gibi bir muadil var mı bildiğiniz
Pembesarelle2 Yagmurr1 3 yıldır hatta 4. Yıla gireceğiz Dyson v7 kullanıyorum banamısın demedi taş gibi hala çok memnunum. Sadece başlığını benim hatam yüzümden bozdum yıkanmaması gerekiyordu ben foşur foşur yıkadım Garanti kapsamındaydı , kullanıcı hatası olmasına rağmen Dyson sıfır başlık yolladı Onun dışında parçaları pahalı ama sürekli arıza veren ürün değil bana göre Onun dışında Philips bakabilirsiniz
Neslibt72 Yagmurr1 ben dyson v10 kullanıyorum gayette güzel maşallahı var. Öyle kolay kolay da parçalarına bir şey olmuyor. Dikkatli kullanacaksınız zaten. Evdeki kablolu süpürgemi kaldırdım ki elektrolux almıştık 2 yıl olmadan doğru düzgün toz bile çekemeyen hale geldi. Şimdi tek süpürgeyle bütün evin işi görülüyor illa v15 almaya gerek yok bir akrabamda v8 var nerdeyse 4 yıldır kullanıyo o bile taş gibi ki en eski modeli aslında dysonın. Model farketmeksizin bütçene uyan bir dyson al ve huzuru bul derim 😂
alya00 Yagmurr1 valla alışmışken en en iyisi olmalı tabi maddi durumunuz varsa. V12 ve v15 arasında kaldım. V12 ti tercih ettim o kadar memnunumki iyi ki almışım diyorum.
Yagmurr1 __mom1 bende de kablolu Philips maraton var güzel ama kablosuzu nasıldır bilmem görmüştüm onu da
Zeze34 Sırf lazer başlığı var diye dyson v12 aldım hemde v15 ten hafif ve tetiksiz diye, v10 alabilirsin illa dyson a merak sardıysan, herhangi biri de olur dersen philips yeni çıkartmış hem süpürme hem silme mükemmel bir cihaz ona bak derim
Yagmurr1 Neslibt72 v10 la v12 de sadece lazer başlık farkı mı var acaba ışıklı güzel oluyor aslında benim kablolum ışıklı bütün tozları gösteriyor bir de süpürme süreleri yeterli oluyor mu onların
buusur Bende philips 8049 var bir sene olcak alalı alt tarafı süpürge o kadar para vermeye ne gerek var demiştim tabi bütçe meselesi muadil arayışına girmiştim çok da memnunum elim ayağım oldu kesinlikle tavsiye ederim 💯
alya00 Yagmurr1 şarjı dolunca 1 saat sürüyor. Zaten 1 saatte tüm evi süpürmüş oluyorum hatta daha şarjım oluyor
Neslibt72 Yagmurr1 valla onu bilmiyorum ben toz hazneli kablolu süpürgesini kullandım ama kalite olarak çekim gücü vs tam bir fiyaskoydu çok pişman olmuştum aldığıma. Ben mediamarkta gidip bütün ürünleri tek tek denedim en son gene dysonı almıştım tabi ben aldığımda böyle yüksek değildi fiyatlar. Maddi olarak zorlamayacaksa hiç diğer markalarla uğraşmaya gerek yok ömürlük süpürge
babyasyanil Bosch serie6 var bende çeyizime hediye almıştı halam cok memnunum normal kablolu süpürge gibi süpürüyor ama öyle değişik başlıkları yok😂