Arkadaşlar ben 2 doktor takipiliyim Salı kendi doktoruma rendavum var 2 gün önce devletteki doktora rendavum vardı gittim bi problem yok haftasıyla uyumlu dedi eve geldim o gece karnımın üst tarafı ağırmaya başladı şiddetli değil ama geçiyor tekrar başlıyor bende psikolojikmen de başlatıyor olabilirim🙈 16+6 yaşayan var mı