Kizlar 24 haftalık hamileyim 3 haftadır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var çok su icemiyorum dün tahlil yapıldı ve çok yüksek çıktı doktorum çok kızdı 4 litre su içeceksin hergun dedi böbreklerime inebilirmis başına gelen var mı nasıl gecirebilirim