Kizlar dün geceye kadar sarma sardim dolaba cokta güzel olmuştu ici gel gelelim en önemli şeyi unuttum soğan koymayi unuttum sarmanin içine sabah uyaninca aklima geldi eşim bakmıştı tadina guzel dedi farketmedi soganin eksikliğini de pisince belli olurmu acaba o kadar emeğim bosa gitsin istemiyorum yada sogansiz yapan varmi aranizda