Ebruyildirim0505 Bitki çayları 5 aydan sonra içilebilir mi artık ? Veya neler içilir neler içilmez fikri olan var mı ?
beyzzsenturkk Ebruyildirim0505 ıhlamur dogumu tetikliyormuş son aylar icebilirsiniz bence bunu doktorunuza danışın
yinehamile Ebruyildirim0505 bence sen şimdilik bitkisel çayları unut çünkü çoğu doğumdan sonra emzirme döneminde bile içilmiyor
Kalbiimde2can Ben hasta oldugum icin sormustum normalde bitki cayi sevmem sadece sifa niyetine iciyorum insallah faydasi olur doktorum bana ihlamur ve nane limon icebilirsin demisti 20+4 haftaligim zaten bir fincan diye söyledi