ol_cay367 Merhaba sevgili anneler; doğum yapalı 8 ay oldu ve ben hala regl olmadım bu normal mi cevap verebilirseniz çok sevinirim bu arada bebeğimi emzirip ek gıda ile besliyorum.
twofruits ol_cay367 ilk 1 yıla kadar normal olarak görülüyor kişiye göre değişiyor ben doğumdan 5 ay sonra falan regl olmuştum
beyzzsenturkk ol_cay367 bende lohusa kanamasından hemen sonra oldum 1 aydır olmadım karnım sürekli sisiyor bende ne zaman düzene gireceğini merak ediyorum