Lilaa_ Kızlar 34. Haftadayım ellerim ve ayaklarım şişmeye başladı ödemden sanıyorum. Bir çözüm bulup rahatlayan var mı yoksa doğum sonrasını mı bekleyeceğiz düzelmesi için🫠
ssofiaaa Lilaa_ benim de çok ödemim olmuştu özellikle ayaklarımda , aldığım 20 kilonun da etkisiyle 🥲 doğum yaptığım gün baya şişmişti ama 1 haftada falan inmeye başladı.
alya00 Lilaa_ canım artık son zamanlar ödem olması normal. Bol su iç . Ne uzun süre ayakta kal ne de uzun süre otur. Hamur işinden uzak dur. Yapabileceğin şeyler bunlar