minikbezelyemmm Kızlar 36 haftalığım boğazım çok acıyor öksürük var . Bebeğe geçer mi ne önerirsnz bu durumda
arirangg minikbezelyemmm Ateşin çıkarsa tehlikeli. Diğer türlü bir şey olmaz ama acile gitmen iyi olur