Fatma_besci6 Dün doktorum gebelerde rahim ağzı kanseri fazlalaştığı için smear testi yapıp sürüntü aldı siz hamilelikte bu testi yaptırdınızmı veya böyle bi rahatsızlığınız oldumu
Kiraz53 Fatma_besci6 2 gebeligimde de yaptirmadim 25 yaşındayım hayatımda Bi kere yaptırdım onda da kist ameliyatı olacaktım 😆